Wersja archiwalna z dnia 2008-06-16 15:36:18
|
Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie | |
Adres: Przemysłowa 3 28-400 Pińczów |
Kontakt: tel. 041 357 61 29, fax. 041 357 61 29 E-mail:skobus@pzd.pinczow.pl Strona www: www.pzd.pinczow.pl |
Numer ID: 5 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: Remont drogi powiatowej Nr 0179 T Michałów-Bujnówka od km 0+000 do km 0+298 dł.298 mb. | |
Treść przetargu: Data publikacji:2008-06-12 Przedmiot: Zadanie nr 4/2008-Remont drogi powiatowej Nr 0179 T Michałów-Bujnówka od km 0+000 do km0+298 dł.298 mb. Treść przetargu: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zadanie nr 4/2008 Zamieszczenie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego I:ZAMAWIAJĄCY I.1) Nazwa:Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie Adres pocztowy: ul.Przemysłowa 3;28-400 Pińczów Tel:041 357 61 29; Fax: 041 357 61 29 E-mail:pzd@pinczow.pl Adres strony internetowejzamawiającego:www.pzd.pinczow.pl I.2) Rodzaj zamawiającego Administracja samorządowa II:1)Opis II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Remont drogi powiatowej Nr 0179 T Michałów-Bujnówka km 0+000 -0+298 dł.298 mb II.1.2)Rodzaj zamówienia Roboty budowlane- nie przysługuje odwołanie II.1.3)Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakres zamówienia Remont drogi powiatowej Nr 0179 T Michałów-Bujnówka km 0+000 - 0+298 dł.298 mb Zakres robót do wykonania: -rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych wylewanych na mokro grub.10 cm -ustawienie krawężnika betonowego -wykonanie chodnika z kostki brukowej -ustawienie obrzeży betonowych -wykonanie poszerzenia nawierzchni zgodnie z opisem Tomu III i Tomu IV SIWZ Zamówienie publiczne o wartości szacunkowejmniejszej niż kwoty określone w przepisachwydanych na podstawieart.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r(Dz.U.z 2004 r;Nr 19;poz.177 z p.zm) tj.powyżej 14 000 EURO, a poniżej 5 150 000 EURO. II.1.4)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ(CPV) 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 45.23.31.42-6 - roboty w zakresie naprawy dróg II.1.5)Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej II.1.6)Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej II.2)Czas trwania zamówienia lub termni wykonania: do dnia 22.08.2008 r. III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM,FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.I)Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium 1.Oferent przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wniesione w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr.109,poz.1158, z późn.zm) 4.Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium -kopie dołącza się do oferty, a oryginał składa odrębnie razem z ofertą. 5.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium będzie podlegała odrzuceniu. 6.Wadium w pieniądzu należy wnieść na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pińczowie Nr 73 8509 0002 2001 0000 0752 0002 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy do dnia 04.07.2008 r do godz.10,00. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 7.Wadium w pozostałych formach należy złożyć w Powiatowym Zarządzie Dróg w Pińczowie pokój Nr 1 do dnia 04.07.2008 r do godz. 10 00 . 8.Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawcy , którego oferta została wybrana , zamawiający przekaże niezwłocznie do banku po podpisaniu przez oferenta umowy . 9.Wadium wniesione w pieniądzu ,Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawców , których oferty nie zostaną wybrane , zamawiający przekaże niezwłocznie do banku po zawarciu umowy z Wykonawcom , którego oferta została wybrana , lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy /jeżeli dotyczy/ . 11.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego , jeżeli : -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie -odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy -zawarcie umowy staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy III.2)WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu(z uwzględnieniem ich znaczenia (jeżeli dotyczy): 1. Warunki ogólne 1.1.W przetargu mogą wziąć udział / złożyć ofertę / oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych / Dz U z 2004 r. nr 19, poz.177/ oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy a także warunki określone w niniejszej SIWZ. 1.2.Ofertę może złożyć osoba fizyczna , osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej SIWZ. 1.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w art. 24 ust.1 Ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu , określone w oparciu o art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale III Tomu ISIWZ.. Minimalne warunki jakie musi spełniać Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia: 2.1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2.Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp (przez dzierżawę ,wynajem ,umowę kupna lub w inny sposób) koparkę, walec lub zagęszczarkę. 2.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać , że zrealizował w ciągu ostatnich 5-ciu lat min. 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w części III.2)(warunki udziału)pkt.1niniejszego ogłoszenia, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty(oryginały lub kserokopie potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z treścią Formularza 3.1. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem Podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub Zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Na potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych opisanych w części III.2(warunki udziału)pkt.2 niniejszego ogłoszenia wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem):pkt V 2. niniejszej 2.1.Informację o osobach , które będą kierować wykonaniem zamówienia "Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową /robotami , potwierdzające spełnienie warunku ,o którym mowa w w części III.2)(warunki udziału)pkt.2 niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych(przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2.Informacja o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny)wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią z Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2)(warunki udziału) pkt.2.2 niniejszego ogłoszenia. Jeżeli Wykonawca nie posiada własnego sprzętu , do informacji należy dołączyć kopie dokumentu wskazującego , że ma dostęp do sprzętu (poprzez dzierżawę wynajem , umowę kupna lub w inny sposób) . 2.3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy(Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4.Informacja musi spełniać potwierdzenie warunku, o którym mowa w części III.2)(warunki udziału) pkt.2.3 niniejszego ogłoszenia. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające ,że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie- referencje. 2.4.Sporządzony przez Wykonawcę Formularz oferty (zgodnie ze wzorem – Tom I Rozdział 2 SIWZ) 2.5. Kopia dowodu wpłaty wadium 2.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sie o dzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu , z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.7.Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.8.Kosztorys ofertowy ( zgodny ze wzorem Formularz 2.1zał. do SIWZ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokument mogą być składane. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych , dokumenty wymienione w części III.2)(warunki udziału) pkt.1 niniejszego ogłoszenia- winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę . W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w części III.2)(warunki udziału) pkt. 2 niniejszego ogłoszenia-winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. IV:PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA iv.1.1) Tryb udzielenia zamówienia – przetarg nieograniczony IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców ,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(przetarg ograniczony ,negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)-nie dotyczy IV.2)Kryteria oceny ofert-najniższa cena IV.2.2)W postępowaniu nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna IV.3)Informacje administracyjne IV.3.1) Adres strony internetowej , na której dostępna jest (bezpłatnie)specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie; ul. Przemysłowa 3, 28-400 Pińczów lub za zaliczeniem pocztowym w formie papierowej- cena 20 zł. IV.3.2) - nie dotyczy IV.3.3) - nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 r godzina 1000; miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie ; ul. Przemysława 3 pok.nr 1 IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert VI.3.6) - nie dotyczy Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletyni Zamówień Publicznych w dniu 12.06.2008 pod nr 128373-2008 |
Załączone pliki |
SIWZ Tom I,II,II (4_08_SIWZ_Tom_I,II,II.doc - 325.12 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-12 21:27:45 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: SIWZ Tom I,II,II | |
Rys. 1 (4_08_rys1.jpg - 1166.008 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-12 21:30:04 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Rys. 1 | |
Rys. 2 (4_08_rys2.jpg - 1180.132 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-12 21:31:00 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Rys. 2 | |
Rys. 3 (4_08_rys3 - 523.267 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-12 21:31:37 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Rys. 3 | |
SIWZ TOMIV (4_08_SIWZ_ SST_TomIV.doc - 677.376 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-16 15:35:52 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: SIWZ TOMIV |
Opublikował: Sławomir Kobus, data publikacji: 2008-06-12 21:32:31
Ostatnia zmiana: Sławomir Kobus, data: 2008-06-16 15:33:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |