Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie
Adres:
Przemysłowa 3
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 041 357 61 29, fax. 041 357 61 29
E-mail:skobus@pzd.pinczow.pl
Strona www: www.pzd.pinczow.pl
Numer ID: 5
Data publikacji:
2008-06-12 21:25:55
Przedmiot: Remont drogi powiatowej Nr 0179 T Michałów-Bujnówka od km 0+000 do km 0+298 dł.298 mb.
Treść przetargu:
Data publikacji:2008-06-12
Przedmiot:
Zadanie nr 4/2008-Remont drogi powiatowej Nr 0179 T Michałów-Bujnówka od km 0+000 do km0+298 dł.298 mb.
Treść przetargu:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zadanie nr 4/2008
Zamieszczenie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego
I:ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa:Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie
Adres pocztowy:
ul.Przemysłowa 3;28-400 Pińczów
Tel:041 357 61 29; Fax: 041 357 61 29
E-mail:pzd@pinczow.pl
Adres strony internetowejzamawiającego:www.pzd.pinczow.pl
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja samorządowa
II:1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Remont drogi powiatowej Nr 0179 T Michałów-Bujnówka km 0+000 -0+298 dł.298 mb
II.1.2)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane- nie przysługuje odwołanie
II.1.3)Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakres zamówienia
Remont drogi powiatowej Nr 0179 T Michałów-Bujnówka km 0+000 - 0+298 dł.298 mb
Zakres robót do wykonania:
-rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych wylewanych na mokro grub.10 cm
-ustawienie krawężnika betonowego
-wykonanie chodnika z kostki brukowej
-ustawienie obrzeży betonowych
-wykonanie poszerzenia nawierzchni
zgodnie z opisem Tomu III i Tomu IV SIWZ
Zamówienie publiczne o wartości szacunkowejmniejszej niż kwoty określone w przepisachwydanych na podstawieart.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r(Dz.U.z 2004 r;Nr 19;poz.177 z p.zm) tj.powyżej 14 000 EURO, a poniżej 5 150 000 EURO.
II.1.4)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ(CPV)
45.00.00.00-7 - roboty budowlane
45.23.31.42-6 - roboty w zakresie naprawy dróg
II.1.5)Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
II.1.6)Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
II.2)Czas trwania zamówienia lub termni wykonania: do dnia 22.08.2008 r.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM,FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.I)Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium
1.Oferent przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w
wysokości 1 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
3.Wadium może być wniesione w :
- pieniądzu
- poręczeniach bankowych
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr.109,poz.1158, z późn.zm)
4.Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium -kopie dołącza się do oferty, a oryginał składa odrębnie razem z ofertą.
5.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium będzie podlegała odrzuceniu.
6.Wadium w pieniądzu należy wnieść na następujący rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Pińczowie
Nr 73 8509 0002 2001 0000 0752 0002
z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy do dnia 04.07.2008 r do godz.10,00.
Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego.
7.Wadium w pozostałych formach należy złożyć w Powiatowym Zarządzie Dróg w Pińczowie pokój Nr 1 do dnia 04.07.2008 r do godz. 10 00 .
8.Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawcy , którego oferta została wybrana , zamawiający przekaże niezwłocznie do banku po podpisaniu przez oferenta umowy .
9.Wadium wniesione w pieniądzu ,Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10.Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawców , których oferty nie zostaną wybrane , zamawiający przekaże niezwłocznie do banku po zawarciu umowy z Wykonawcom , którego oferta została wybrana , lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy /jeżeli dotyczy/ .
11.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego , jeżeli :
-odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
-odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
-zawarcie umowy staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu(z uwzględnieniem ich znaczenia (jeżeli dotyczy):
1. Warunki ogólne
1.1.W przetargu mogą wziąć udział / złożyć ofertę / oferenci nie wykluczeni na
podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych /
Dz U z 2004 r. nr 19, poz.177/ oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 wyżej
wymienionej ustawy a także warunki określone w niniejszej SIWZ.
1.2.Ofertę może złożyć osoba fizyczna , osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie
posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają
warunki określone w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej SIWZ.
1.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w
art. 24 ust.1 Ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców.
2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu , określone w oparciu o art.22 ust.1
pkt 1-3 ustawy Pzp
Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w
postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale III
Tomu ISIWZ..
Minimalne warunki jakie musi spełniać Wykonawca ubiegający się o udzielenie
zamówienia:
2.1.Potencjał kadrowy
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i
kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone.
Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz
aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2.2.Potencjał techniczny
Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp (przez dzierżawę ,wynajem ,umowę kupna
lub w inny sposób) koparkę, walec lub zagęszczarkę.
2.3.Doświadczenie
Wykonawca musi wykazać , że zrealizował w ciągu ostatnich 5-ciu lat min. 1 zadanie o
charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem
zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie: spełnia/nie spełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w części III.2)(warunki udziału)pkt.1niniejszego ogłoszenia, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty(oryginały lub kserokopie potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem):
1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z treścią Formularza 3.1.
1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
Podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub Zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.Na potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych opisanych w części III.2(warunki udziału)pkt.2 niniejszego ogłoszenia wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem):pkt V 2. niniejszej
2.1.Informację o osobach , które będą kierować wykonaniem zamówienia "Potencjał
kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową /robotami , potwierdzające spełnienie warunku ,o którym mowa w w części III.2)(warunki udziału)pkt.2 niniejszego ogłoszenia.
Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych(przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2.2.Informacja o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny)wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią z Formularza 3.3.
Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2)(warunki udziału) pkt.2.2 niniejszego ogłoszenia.
Jeżeli Wykonawca nie posiada własnego sprzętu , do informacji należy dołączyć kopie dokumentu wskazującego , że ma dostęp do sprzętu (poprzez dzierżawę wynajem , umowę kupna lub w inny sposób) .
2.3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy(Doświadczenie zawodowe), na formularzu
zgodnym z treścią Formularza 3.4.Informacja musi spełniać potwierdzenie warunku,
o którym mowa w części III.2)(warunki udziału) pkt.2.3 niniejszego ogłoszenia.
Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające ,że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie- referencje.
2.4.Sporządzony przez Wykonawcę Formularz oferty (zgodnie ze wzorem – Tom I Rozdział 2 SIWZ)
2.5. Kopia dowodu wpłaty wadium
2.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sie o dzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu , z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2.7.Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2.8.Kosztorys ofertowy ( zgodny ze wzorem Formularz 2.1zał. do SIWZ)
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej stosuje się przepisy par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja
2006 r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
oraz form w jakich te dokument mogą być składane.
4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, w celu
potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych , dokumenty wymienione w części III.2)(warunki udziału) pkt.1 niniejszego ogłoszenia- winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę . W celu potwierdzenia spełnienia warunków
szczegółowych dokumenty wymienione w części III.2)(warunki udziału) pkt. 2 niniejszego ogłoszenia-winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
IV:PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
iv.1.1) Tryb udzielenia zamówienia – przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców ,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(przetarg ograniczony ,negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)-nie dotyczy
IV.2)Kryteria oceny ofert-najniższa cena
IV.2.2)W postępowaniu nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej , na której dostępna jest (bezpłatnie)specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie; ul. Przemysłowa 3, 28-400 Pińczów lub za zaliczeniem pocztowym w formie papierowej- cena 20 zł.
IV.3.2) - nie dotyczy
IV.3.3) - nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 r godzina 1000; miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie ; ul. Przemysława 3 pok.nr 1
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
VI.3.6) - nie dotyczy
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletyni Zamówień Publicznych w dniu 12.06.2008 pod nr 128373-2008
Załączone pliki |
SIWZ Tom I,II,II (4_08_SIWZ_Tom_I,II,II.doc - 325.12 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-12 21:27:45 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: SIWZ Tom I,II,II | |
Rys. 1 (4_08_rys1.jpg - 1166.008 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-12 21:30:04 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Rys. 1 | |
Rys. 2 (4_08_rys2.jpg - 1180.132 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-12 21:31:00 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Rys. 2 | |
Rys. 3 (4_08_rys3 - 523.267 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-12 21:31:37 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Rys. 3 | |
SIWZ TOMIV (4_08_SIWZ_ SST_TomIV.doc - 677.376 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-16 15:35:52 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: SIWZ TOMIV |
Opublikował: Sławomir Kobus, data publikacji: 2008-06-12 21:32:31
Ostatnia zmiana: Sławomir Kobus, data: 2008-06-16 15:33:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu