Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie
Adres:
Przemysłowa 3
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 041 357 61 29, fax. 041 357 61 29
E-mail:skobus@pzd.pinczow.pl
Strona www: www.pzd.pinczow.pl
Numer ID: 3
Data publikacji:
2008-02-27 14:10:45
Przedmiot: Dostawa emulsji asfaltowej ,kationowej szybkorozpadowej K 1- 65
Treść przetargu:
PZD 3410/1/2008 Pińczów , 2008-02-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: PZD 3410/1/2008.
Nazwa zadania: Działając na podstawie art. 39 ustawy z 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p. zm.) Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na :Dostawa emulsji asfaltowej ,kationowej szybkorozpadowej K 1- 65
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie
Przemysłowa 3
28- 400 Pińczów
www.pzd.pinczow.pl
E-mail pzd@pinczow.pl
700 – 1530
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.pzd.pinczow.pl /bip
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Pińczowie ul. Przemysłowa 3 , 28-400 Pińczów w godz. 800 – 1530 lub za zaliczeniem pocztowym .
Cena formularza wynosi - 20,00 zł brutto .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Dostawa emulsji asfaltowej ,kationowej szybkorozpadowej K 1-65 na prawach opcji (art.34 ust..5 pzp)
Wielkość zamówienia oszacowano na 70 ton w tym:
- 40 ton ilość zakupu gwarantowana przez zamawiającego
- 30 ton na prawach opcji w zależności od potrzeb .
Emulsja będzie dostarczana systematycznie po 8 ton , na telefoniczne zamówienie Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: 14510000-9
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 01.04.2008 r do 30.09.2008 r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.W przetargu mogą wziąć udział / złożyć ofertę / oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych / Dz U z 2004 r. nr 19, poz.177/ oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy a także warunki określone w niniejszej SIWZ.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
1) - ofertę złożoną na formularzu , zgodnym w treści z wzorem przedstawionym w
Rozdziale nr 2 niniejszej SIWZ,
2)- pisemne oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 oraz o nie
wykluczeniu na podstawie art. . 24 ust. 1 i 2 ustawy p z p
3) -dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie
objętym zamówieniem-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.1) Pełnomocnictwo dla podmiotów(konsorcjum ,spółka cywilna) wspólnie ubiegających się o zamówienie Podmioty te maja obowiązek ustanowienia pełnomocnika .Pełnomocnik musi mieć upoważnienie do co najmniej reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może też mieć upoważnienie do podpisywania w ich imieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, która w razie wyboru oferty winna być przedłożona przed podpisaniem umowy.
3.2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 składa dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibą lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 3- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem ,właściwym organem sądowym ,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4) - oświadczenie o akceptacji wzoru umowy
5) – Aprobata Techniczna Instytutu Budowy Dróg i Mostów
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Nazwa kryterium Waga
najniższa cena 100
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-03-06 do godz. 1200
w siedzibie zamawiającego Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie
ul. Przemysłowa 3
28 - 400 Pińczów
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-03-06, o godz. 1215
w siedzibie zamawiającego Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie
ul. Przemysłowa 3
28 - 400 Pińczów
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w biuletynie UZP pod nr
____________________________________
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Pińczowie
mgr inż. Tadeusz Bochniak
Załączone pliki |
SIWZ_01_08 (inst_dla_ofer_01_08.doc - 115.2 KB) | |
Data publikacji: 2008-02-27 14:11:52 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Instrukcaja dla oferentów | |
SIWZ_01_08 (oferta_01_08.doc - 43.008 KB) | |
Data publikacji: 2008-02-27 14:12:22 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Oferta | |
SIWZ_01_08 (dopz_01_08.doc - 33.792 KB) | |
Data publikacji: 2008-02-27 14:13:00 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia | |
SIWZ_01_08 (wz_umowy_01_08.doc - 67.072 KB) | |
Data publikacji: 2008-02-27 14:13:35 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Wzór umowy | |
SIWZ_01_08 (zal1_01_08.doc - 35.328 KB) | |
Data publikacji: 2008-02-27 14:14:10 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Załącznik nr 1 | |
SIWZ_01_08 (zal2_01_08.doc - 22.016 KB) | |
Data publikacji: 2008-02-27 14:14:39 Redaktor: Sławomir Kobus | |
Opis: Załącznik nr 2 |
Opublikował: Sławomir Kobus, data publikacji: 2008-02-27 14:15:16
Ostatnia zmiana: Sławomir Kobus, data: 2008-02-27 14:15:16
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu