Pińczów: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych powiatu pińczowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 - /odśnieżanie i piaskowanie/
Numer ogłoszenia: 152565 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie , ul. Przemysłowa 3, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3576129, faks 0-41 3576129.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych powiatu pińczowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 - /odśnieżanie i piaskowanie/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych powiatu pińczowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 - długość 293 km, polegających na odśnieżaniu dróg powiatowych, zwalczaniu śliskości zimowej i załadunku piaskarek oraz wywozu śniegu z ulic m. Pińczowa zgodnie z opisem Tomu III SIWZ. Przewidywane ilości usług: - pługopiaskarki - 15 000 km - załadunek - 60 godz. - dyżur operatora (akcja bierna) - 200 godz. - wywóz śniegu - 300 m3 - pozimowe sprzątanie ulic - 1920 km Podane ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi które zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmianie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferent przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.nr.109, poz.1158, z późn. zm.) 4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium - kopie dołącza się do oferty, a oryginał składa odrębnie razem z ofertą. 5. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium będzie podlegała odrzuceniu. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pińczowie Nr 73 8509 0002 2001 0000 0752 0002 do dnia 21.09.2009 r. do godz.1200 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w Powiatowym Zarządzie Dróg w Pińczowie pokój Nr 1 do dnia 21.09.2009 r. do godz. 12 00. 8. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zamawiający przekaże niezwłocznie do banku po podpisaniu przez oferenta umowy. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, zamawiający przekaże niezwłocznie do banku po zawarciu umowy z Wykonawcom, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy /jeżeli dotyczy/. 11.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, jeżeli: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie -odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy -zawarcie umowy staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pinczow.pl/bip/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie; ul. Przemysłowa 3, 28-400 Pińczów lub za zaliczeniem pocztowym w formie papierowej- cena 20 zł. /brutto/..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie; ul. Przemysłowa 3, 28-400 Pińczów pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).